Garantie si Service
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Falcon, beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare.
1. Produse cu certificat de garantie emis de Falcon aflate in perioada de garantie
Trimite-ne produsul achizitionat insotit de factura (copie sau original) si certificatul de garantie (in original), la sediul nostru din urmatoarea adresa:
Beneficiar: Falcon Electronics Prod.
Adresa: Splaiul Unirii Nr. 247-251, Sect. 3, Cod 030137, Bucuresti
In cazul in care optezi pentru trimiterea produsului prin serviciul de curierat oferit de Fan Courier, transportul va fi suportat de catre noi. Dupa ce specialistii nostri vor repara produsul, ti-l vom trimite gratuit prin Fan Courier, la adresa de unde l-ai trimis, in termen de maxim 15 zile lucratoare. In cazul in care echipa noastra de tehnicieni constata ca produsul nu mai poate fi reparat, ne angajam sa il inlocuim cu un produs nou. Daca produsul respectiv nu se mai fabrica sau nu mai este pe stoc, iti vom returna contravaloarea acestuia.
2. Produse cu certificat de garantie emis de producator aflate in perioada de garantie
Acest certificat se primeste din partea producatorului si este lipit pe exteriorul cutiei in care a fost ambalat produsul cumparat din magazinul nostru.
In cazul in care produsul cumparat se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului in centrele specificate in certificat. Trimiteti produsul la centrul autorizat impreuna cu factura (copie sau original) si certificatul de garantie (in original). Acesta va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
3. Produse comercializate in magazinul online Falcon Electronics, care sunt insotite de certificat Falcon si care nu mai sunt in garantie (post-garantie)
In cazul in care ai achizitionat un produs din magazinul nostru online, iar perioada de garantie pentru acest produs a expirat, te rugam sa te adresezi echipei Falcon. Costurile pentru reparatia produsului vor fi suportate de tine.